TRANSZFERÁR REGGELI A NAV ÉS AZ NGM SZAKÉRTŐIVEL
Kerekasztal beszélgetés az Új transzferár rendelet gyakorlati kérdéseiről
Transzferár reggeli a NAV és az NGM szakértőivel
Cím: 1097 Budapest Könyves Kálmán krt. 12-14.
Időpont:
2018. május 22. kedd, 8:30-12:00
Létszám:
maximum 30 fő
2017. november 17-én lépett hatályba a szokásos piaci ár meghatározásával összefüggő nyilvántartási kötelezettségről szóló 32/2017. (X. 18.) NGM rendelet. Milyen újdonságokat hoz az új rendelet és hogyan készüljenek fel az adózók a megváltozott előírások betartására?
A Kerekasztal beszélgetés célja, hogy az illetékes hatóságok, az adózók és a szakmai tanácsadók között egy párbeszéd formájában történő egyeztetés induljon el, mely könnyebbé teheti a hazai vállalkozások transzferár kötelezettségeknek történő megfelelését.
A Kerekasztal beszélgetésre elsősorban kis- és középvállalkozások képviselőit, gazdasági vezetőit, főkönyvelőit várjuk, hogy a Kerekasztal résztvevőivel megvitassák a problémás területeket, megoldásokat találjanak, továbbá feltérképezzék a legjobb gyakorlati megoldásokat.
Az esemény lehetőséget teremt arra is, hogy az Adóhatóság és a Nemzetgazdasági Minisztérium konzultációt folytathasson a kis- és középvállalkozásokkal az esetlegesen tervezett, transzferárképzést érintő kezdeményezésekről.
Kerekasztal résztvevői
• Csikós- Bouzoraa Katalin, Főosztályvezető-helyettes, Nemzeti Adó- és Vámhivatal, Központi Irányítás Ellenőrzési Főosztály, Szokásos Piaci Ár-megállapítási Osztály
• Dr. Borók Tímea, Osztályvezető, Nemzetgazdasági Minisztérium, Jövedelemadók és Járulékok Főosztály, Társasági Adó Osztály
• Dr. Lakatos Mária, docens, Neumann János Egyetem, Pénzügy és Számvitel Tanszék
• Lakatos Zsuzsanna, adószakértő, Tax Revolutions Kft.
• Moderátor:
Magony Péter
Kerekasztal program
8.30h - 9.00h regisztráció
9.00h - 10.30h Moderált Kerekasztal beszélgetés
Főbb témák:
-
kétszintű transzferár nyilvántartás elkészítése, Masterfile-hoz szükséges (szenzitív) adatok begyűjtése (GDPR előírásaival történő összehangolás), adózó által elvárható lépések, felelősség, csoport definíciója
-
adatbázisok alkalmazása, adatok megbízhatósága, elvárható eljárás
-
konszolidált beszámoló, beszámolók időbeli rendelkezésre állása
-
évközi üzleti átszervezések, kapcsolt viszony évközi változásainak kezelése
-
eredmény adatok szegmensekre bontása, kontrolling rendszerek kialakítása
-
egyéb rendeleti változások, újdonságok, nyilvántartás módosítása, javítása
-
hazai kis- és középvállalkozások terheinek lehetséges könnyítése, hatósági tájékoztatás rendszere, szakmai álláspontok, 2017-es OECD Transzferár irányelv értelmezése
10.30h - 11.00h szünet (reggeli, frissítők, kapcsolatépítés)
11.00h - 12.00h Kérdések - válaszok, zárás (rendezvény előtt, illetve a Kerekasztal beszélgetést követően írásban benyújtott, tematikusan csoportosított kérdések alapján)
Részvételi díj
Részvételi díj: 10.000 Ft + áfa
A részvételi díj tartalmazza az információs anyag és a kávé, frissítők, sütemények költségét.
A résztvevők kérdéseit 2018. május 15-ig írásban várjuk a zsuzsa.lakatos@taxrevolutions.hu e-mail címre, a tárgyban megjelölve: "Transzferár reggeli kérdések". A kérdéseket a rendezvény keretei között a résztvevők lehetőségük szerint megválaszolják, a rendelkezésre álló idő függvényében. A rendezvény első felében is lehetőség nyílik a kérdések leadására írásban, azonban a rendezvény előtt megküldött kérdések elsőbbséget élveznek.
Jelentkezési feltételek
Jelentkezési határidő: 2018. május 17.
Elhelyezés: Kényelmes ülőhelyekkel berendezett konferenciateremben.
Ellátás: Kávé, tea, reggeli sütemények.
Jelentkezési feltételek: A jelentkezés fizetési kötelezettséget von maga után. A részvételi díjat, a OTP BANK Nyrt.: 11705998-21296446-00000000 számlaszámra díjbekérőnk alapján szíveskedjen utalni. A díj beérkezését követően számlát küldünk ki, mely előleg számlának és egyben végszámlának is minősül. Lemondást csak írásban fogadunk el a rendezvényt megelőző 3. munkanapig. Ezt követő lemondás esetén a részvételi díj teljes összegét adminisztrációs díjként számlázzuk.
A rendezvény szervezője
Tax
Revolutions Kft.
Székhely:
1036 Budapest, Lajos u. 74-76.
Cg.:
01-09-182133
Adószám:
23490945-2-41
Kapcsolattartó:
Lakatos Zsuzsanna
Mobil:
+36-70/619-2921
E-mail:
zsuzsa.lakatos@taxrevolutions.hu
Honlap:
www.taxrevolutions.hu